4 תשובות
מסכימה לא צריכים להיות אלימים זה רק משחק בסופו של דבר
אנונימית
הקטע של האלימות בין אוהדים באמת לא צריך להיות, לא רק בכדורגל הישראלי אלא בשום כדורגל.

עכשו, פעם הייתי אוהדת שרופה גם ואני יכולה להבין מאיפה נובע השיגעון של לשיר את כל שירי האוהדים ולקנות מלא דברים של הקבוצה שאני אוהבת, זה משהו שאי אפשר להסביר
אין ספק שכדורגל זה תחום מעניין וכיף ומדהיםם. אבל את צודקת, אלו שלוקחים את זה בקיצוניות יתר- לדעתי אין להם כל כך תכלית בחיים וכל אדם צריך שתהיה לו תכלית ולכן הם מרגישים צורך להפוך את התחביב שלהם לתכלית, ואז הם נעשית קיצוניים לגבי זה. כמובן שזה לא באופן מודע אבל ככה זה מרגיש לי כשאני מסתכלת על אחד כזה.

מדברת על הקיצוניים בהגזמה..
אהבתי שזה קשור למשחקי מחשב