7 תשובות
לא אבל כן הרגשתי ככה, לפעמים עדיין מרגישה ככה
כן ואני עד היום אוכלת סרטים על זה אם אני יפה או לא
אנונימית
לא
לא, אבל עדיין מרגישה ככה
ברור
אבל אני אוהבת את עצמי אז אני לא חושבת ככה
אבל אני אוהבת את עצמי אז אני לא חושבת ככה
כן חושבת על זה לפעמים אבל לא נותנת לזה הרבה משקל בחיים שלי
ברור,לכולם קרה.
הייתי יותר קטנה ולקחתי את זה יחסית קשה ובכללי הייתי חסרת ביטחון. לפעמים אבל היום לא אכפת לי,שיגידו מה שהא להם.אני חושבת שאני נראת טוב וזה מה שחשוב.
הייתי יותר קטנה ולקחתי את זה יחסית קשה ובכללי הייתי חסרת ביטחון. לפעמים אבל היום לא אכפת לי,שיגידו מה שהא להם.אני חושבת שאני נראת טוב וזה מה שחשוב.
באותו הנושא: