7 תשובות
לא אבל כן הרגשתי ככה, לפעמים עדיין מרגישה ככה
כן ואני עד היום אוכלת סרטים על זה אם אני יפה או לא
אנונימית
לא, אבל עדיין מרגישה ככה
DCC
ברור
אבל אני אוהבת את עצמי אז אני לא חושבת ככה
כן חושבת על זה לפעמים אבל לא נותנת לזה הרבה משקל בחיים שלי
ברור,לכולם קרה.
הייתי יותר קטנה ולקחתי את זה יחסית קשה ובכללי הייתי חסרת ביטחון. לפעמים אבל היום לא אכפת לי,שיגידו מה שהא להם.אני חושבת שאני נראת טוב וזה מה שחשוב.
התחברות ל