9 תשובות
דיי
אני איתך!
את מושלמת לא משנה מה..
באמת מעליב אבל אלתקחי ללב זה לא שווה את זה אם את יודעת מי את ומה את שווה
יש לך חבר מקסים.
תתעלמי מהם, אם את יודעת מה את שווה אז מעולה.
בטח הם נראים כמו מיץ זבל
תדעי שמצאת בחור טוב עם משפחה חרא.
תתעלמי
הם לא שווים את זה.
אם הוא אוהב אותך ואת אוהבת אותו זה מספיק.
אל תתיחסי הם סתם לוזרים את יותר טובה מזה
מי הם בכלל אל תספרי אותם
מצטערת בובה
אל תתייחסי אליהם
אני ממש מצטערת ואני בטוחה שאת מהממת
הכי חשוב זה מה את חושבת לגבי עצמך ואני בטוחה שחבר שלך גם חושב שאת מהממת אל תתייחסי