40 תשובות
הראשון כי יופי זה המשיכה לכל.
1.78
הכסף
1.78
אני אוהבת נמוכים
שואל השאלה:
נחמד לדעת ש 1.78 זה נמוך אצלך^
נחמד לדעת ש 1.78 זה נמוך אצלך^
אנונימי
חחח לאלא זה גבוה מידי אבל לא אפסול כמובן
הראשון כמובן
שמנים טוב אבל אם חייב לבחור הראשון
אנונימית
שואל השאלה:
מה גבוה מידי?
1.78?
מה גבוה מידי?
1.78?
אנונימי
כן
גם גבוה יותר וגם נראה פחות טוב? איפה האיזון בשביל הבחירה?
שואל השאלה:
השאלה הייתה חתיך הורס 1.78
או מישהו שנראה סבבה רגיל 1.87^
השאלה הייתה חתיך הורס 1.78
או מישהו שנראה סבבה רגיל 1.87^
אנונימי
הראשון לדעתי גם דברם שהם 1.78 הרבה יותר מושכים (אומרת בתור 1.71)
גברים*
שואל השאלה:
חחח מה זאת אומרת יותר מושכים
במה?
חחח מה זאת אומרת יותר מושכים
במה?
אנונימי
לא יודעת אני פשוט יותר אוהבת את הגובה הזה .. לא שאתנגד למישהו בגובה 1.85 פשוט מרגיש לי ש1.78-1.80 זה יותר אטרקטיבי ולרוב הם יותר חתיכים
אתה חייב להפסיק כל יום עם השאלות על המראה שלך... כל יום אתה מחפש שנבחר אותך שאתה 1.78 כי אתה "הכי יפה" לעומת מישהו גבוה יותר שנראה "ממוצע.."
דיי כבר תטפל בחוסר ביטחון הזה
דיי כבר תטפל בחוסר ביטחון הזה
אני גם לא אוהבת פער גבהים גדול
1.78 גובה זה לא כזה חשוב לי
הרגת
יופי חדמש אבל הוא לא צריך להיות חתיך הורס הוא צריך להיות חמוד ועם עיניים וחיוך טובים
אנונימית
חושב שהם יברחו תראשון כי פנים יותר חשוב מגובה. אני 1.68 ומתחילות איתי אז רואה שהגובה שלי לא חיסרון מבחינה הזאתי.
חתיך הורס 1.78
זה גובה נהדר
זה גובה נהדר
178 בדוק
הראשון.
אני 1.55, בכל מקרה יש הבדל גובה
אני 1.55, בכל מקרה יש הבדל גובה
1.78
1.78 ממוצע
1.78 קל
1.78 ברור
זה גבוה בשבילי ממש
זה גבוה בשבילי ממש
אני האופציה הראשונה בדיוק
רק בלי הקטע של החתיך
רק בלי הקטע של החתיך
עלה לי האגו בתור 1.78
תודה
תודה
1.90 זה גבוה מדי אולי אם הייתי 1.75 אבל אני מטר ובמבה אני אקח 1.65 חתיך הורס
אנונימית
1.78 זה יחסית גבוה להרבה מהבנות
אנונימית
חסר משמעות בלי לדעת עוד מלא דברים :-)
אנונימית
ברור שהראשון זה אפילו לא נמוך
הראשון אבל לא יודעת אם הוא ירצה אותי כי כאילו אני 168
הראשון
אנונימית
מעדיפה מוח
אנונימית
1.78 זה נדיר
באותו הנושא: