16 תשובות
לא משנה יש יתרונות לשניהם
לא משנה כל כך
1.84 נטו בגלל שאני 1.69
בעיקרון חא משנה לי
אבל בגלל שאני 1.73 אני אעדיף 1.84
184
1.78
אנונימית
84
לא כזה משנה לי
כמה שיותר גבוה יותר טוב
שני הגבהים נשמעים טוב אז אני מניחה שמה שיכריע פה זה האופי ועוד
1.84 כמה שיותר גבוה יותר טוב
לא משנה לי רק שיהיה מינימום 10 סנטימטר מעליי כי אני דיי נמוכה )1.50(
78 כי אני 50
אנונימית