11 תשובות
לא חושב שיש כזאת תחרות
כל אחד מתמודד אחרת עם דברים.
כל אחד מתמודד אחרת עם דברים.
אין לזה תשובה מוחלטת כי זה שונה אצל כל אחד וגם תלוי בכמה חמור זה, אבל בולימיה נשמע נוראי
מאניה דספרסיה
אני חושבת שסכיזופרניה
דפרסיה*
כל אחת קשה באופן אחר. אני מאמינה שסכיזופרניה היא אחת מהמאתגרות יותר.
אין מחלה שנחשבת הכי קשה אבל הספרות המקצועית אומרת שסכיזופרניה
סכיזופרניה
מאניה דיפרסיה
אהבה
אנונימי
לפי גוגל סכיזופרניה
באותו הנושא: