10 תשובות
לאומי
21
מאד מרוצה
הכל נגיש באפליקציה זה מעולה לי
אוצר החייל
20
סהכ כן
דיסקונט
בת 15
כן, הם נותנים אחלה שירות וקיבלתי מענק הצטרפות אז אני מרוצה
DCC
דיסקונט
20
כן
יהב
20
וכן נראלי כאילו אני לא צריכה כל כך הרבה קשר איתם
פועלים
17
מרוצה
הפועלים
18
כן, אין לי ציפיות ממש מהבנק. הכול אותו הדבר
שואל השאלה:
הייתם ממליצים לי לפתוח חשבון אם אני עוד מעט 17 אבל לא עובדת? אני מתכננת להתחיל לעבוד בקרוב אבל עד אז אין לי ממש סיבה לפתוח
אנונימית
כן תפתחי למה לא
בת 17
דיסקונט
וכן
דיסקונט
18
מאוד מרוצה כי אני מקבל פטור מעמלות עד גיל 26, כולל ניירות ערך
התחברות ל