10 תשובות
לאומי
21
מאד מרוצה
הכל נגיש באפליקציה זה מעולה לי
21
מאד מרוצה
הכל נגיש באפליקציה זה מעולה לי
אוצר החייל
20
סהכ כן
20
סהכ כן
דיסקונט
בת 15
כן, הם נותנים אחלה שירות וקיבלתי מענק הצטרפות אז אני מרוצה
בת 15
כן, הם נותנים אחלה שירות וקיבלתי מענק הצטרפות אז אני מרוצה
דיסקונט
20
כן
20
כן
יהב
20
וכן נראלי כאילו אני לא צריכה כל כך הרבה קשר איתם
20
וכן נראלי כאילו אני לא צריכה כל כך הרבה קשר איתם
פועלים
17
מרוצה
17
מרוצה
הפועלים
18
כן, אין לי ציפיות ממש מהבנק. הכול אותו הדבר
18
כן, אין לי ציפיות ממש מהבנק. הכול אותו הדבר
שואל השאלה:
הייתם ממליצים לי לפתוח חשבון אם אני עוד מעט 17 אבל לא עובדת? אני מתכננת להתחיל לעבוד בקרוב אבל עד אז אין לי ממש סיבה לפתוח
הייתם ממליצים לי לפתוח חשבון אם אני עוד מעט 17 אבל לא עובדת? אני מתכננת להתחיל לעבוד בקרוב אבל עד אז אין לי ממש סיבה לפתוח
אנונימית
כן תפתחי למה לא
בת 17
דיסקונט
וכן
בת 17
דיסקונט
וכן
דיסקונט
18
מאוד מרוצה כי אני מקבל פטור מעמלות עד גיל 26, כולל ניירות ערך
18
מאוד מרוצה כי אני מקבל פטור מעמלות עד גיל 26, כולל ניירות ערך
באותו הנושא: