16 תשובות
להורים.
אני רוצה לנסות לעודד אותם במצב כזה, אבל מצד שני אני לא יודע אם אוכל שלא לכתוב להם פשוט הודעה ארוכה ונוזפת, עם כמה שאני אוהב אותם, אני טעון עליהם מאוד בשקט.
אני רוצה לנסות לעודד אותם במצב כזה, אבל מצד שני אני לא יודע אם אוכל שלא לכתוב להם פשוט הודעה ארוכה ונוזפת, עם כמה שאני אוהב אותם, אני טעון עליהם מאוד בשקט.
אחותי הקטנה ושאני אוהבת אותך ושתמשיך בחיים כי אני תמיד איתה
שואל השאלה:
אהבתי רצח את התשובות
אבל אני התכוונתי לסן אדם אחד
אהבתי רצח את התשובות
אבל אני התכוונתי לסן אדם אחד
אנונימית
לאקס שלי, הייתי אומרת לו שאני עדיין אוהבת אותו ולא משנה מה
אנונימית
לחבר שלי. הייתי אומר לו יא גיי
^מסטול
חח מת עדן עוקבת אחריי
חחח לא
זה רק נראה
זה רק נראה
עוקבת עוקבת
העיקר שאתה מבסוט
לאמא שלי שתגיד לכולם שאני אוהבת אותם ושיחיו טוב, ושתדע שאין כמוה בעולם
הייתי שולחת הודעה לחבר הכי טוב שלי למנטור שלי למשפחה שלי למורה שלי לתומך שלי לאוהב שלי ולי כי הכל אותו בן אדם- אהבת חיי(:
אני אשלח הקלטה לשתי אנשים, 30 שניות לכל בן אדם
אמא וסבתא
אמא וסבתא
להורים שלי ככה
הורים יקרים שלי אין לי הרבה זמן להאריך במילים אני אוהבת אתכם ואתם חשובים לי תודה על כל מה שנתתם לי בחיי
הורים יקרים שלי אין לי הרבה זמן להאריך במילים אני אוהבת אתכם ואתם חשובים לי תודה על כל מה שנתתם לי בחיי
אני לא רוצה לחשוב על זה בכלל
באותו הנושא: