12 תשובות
לא
תעברי הלאה
זה ללא ספק עצוב מאוד
לא
לא
זה מוזר
בעייני לא, זה סתם פתטי
אבל בלי שום קשר תקני לעצמך פרחים
לא... זה נואש ומביך
{;
לא...
כל כך לא. זה נשמע נורא עצוב. תנסי להצליח לשים את זה מאחורייך ולהמשיך בחיים.
זה פתטי ברמות
אנונימית
לא, וזה פתטי ברמות על
התחברות ל