12 תשובות
לא
תעברי הלאה
תעברי הלאה
זה ללא ספק עצוב מאוד
לא
לא
זה מוזר
בעייני לא, זה סתם פתטי
אבל בלי שום קשר תקני לעצמך פרחים
אבל בלי שום קשר תקני לעצמך פרחים
לא... זה נואש ומביך
לא...
כל כך לא. זה נשמע נורא עצוב. תנסי להצליח לשים את זה מאחורייך ולהמשיך בחיים.
למה בעצם
זה פתטי ברמות
אנונימית
לא, וזה פתטי ברמות על
באותו הנושא: