12 תשובות
עדיף לחסוך הכל אבל אפשר גם ככה אם את עובדת קבוע
כןכן תתחילי זה סכום נאה מאוד
בהצלחה
תחסכי עוד קצת
את לגמרי צריכה לדעתי, היה לי איזה 6 אלף שקל וזה לא הספיק וזה היה על הקשקש והייתי חייב לעבוד תוך כדי כדי לשלם את זה
עדיף תמיד שיהיה לך עוד כסף כדי לא לבזבז הכל
כמובן שיש אחרי השיעורי נהיגה את האגרות שצריך לשלם וטפסים וכל זה
בלי לחץ
תמשיכי לחסוך עוד קצת
כי הכסף לא רק לשיעורי נהיגה כמובן
שיהיה לך לבזבוזים
תלוי כמה כסף את עושה בחודש אם את עושה מספיק בחודש כדי לחסוך את כל השיעורים שאת עושה בחודש אז סבבה
רק אומרת שלי עלה הרישיון 12אלף אז קחי בחשבון שזה אפשרי
אני הייתי אומרת לחסוך עוד קצת לפחות 4אלף
שואל השאלה:
ואני קובעת מתי שנוח לי נכון?
כאילו שיעור בשבוע זה סבבה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני עוד לא מצאתי עבודה אני מחפשת ואני בקושי מוצאת מה אני עושה כאילו
אנונימית
^^נכון
לדעתי 1-2 בשבוע תלוי איך את מרגישה עם ההתקדמות שלך
לדעתי צריך 2 שיעורים בשבוע
אז לדעתי אם אין לך עבודה שאת מרוויחה ממנה כסף כרגע תחכי
את סתם תתקעי אחרי שליש מהכמות שיעורים שצריך אז אין בעיה שלא יהיה לך את כל הסכום אבל אם את יודעת שאת עובדת ויש לך את להרוויח את השאר תוך כדי
ואם אין לך עבודה אל תתחילי
התחברות ל