8 תשובות
כן
עד כמה קשים הלימודים?
קניתי אייפד גם כי חשבתי שזה אסטטי ויפה ובתכלס לא השתמשתי בזה בכלל וזה גם נשבר טעות חיי
לדעתי זה די מיותר לקנות בשנה האחרונה אבל אם את יודעת שזה יעזור לך להצליח ואת תהיי יותר מסודרת ככה אז ברור תקני
בלי כאילו וכמה שעות בכללי
וכן זה רלוונטי לתואר אבל כמו שאמרת מוקדם מדי לחשוב על תואר
אז תקני כמובן
תתחדשי:)
שואל השאלה:
יש לי מחשב נייד שאבא שלי קנה לי לפני שנה אבל כבד לסחוב מחשב לבית ספר וגם לא נוח .
אייפד כן נוח כי כותבים עליו בעיפרון
אנונימית