4 תשובות
בסדר תמיד יש עוד בנות
תמיד יש תהרגשה הזאת הכל בסדר יעבור עם הזמן
שואל השאלה:
אני ממשיך היא כבר לא מעניינת אותי אבל קשה לי שאני כל יום ויום מגלה שהיה עוד משהו שהיה חרא בזוגיות הזאת
אני חושב שאני הבעייה כבר זה חרא של הרגשה
אני ממשיך היא כבר לא מעניינת אותי אבל קשה לי שאני כל יום ויום מגלה שהיה עוד משהו שהיה חרא בזוגיות הזאת
אני חושב שאני הבעייה כבר זה חרא של הרגשה
אנונימי
בסדר אחי ככה לומדים
באותו הנושא: