12 תשובות
אולי בעיניי אנשים אחרים שלא מתחברים לטעם הזה כן, אבל לא באופן אוניברסלי... זה תלוי טעם
לא.
את פשוט מפחדת מה אנשים יגידו עליך.
לא
הוא מיוחד
לא בהכרח.
אולי את מתביישת כי הוא לא נפוץ וכי אנשים נוטים לשפוט אותו.
לא פשוט לא נוח לך לשתף אחרים
לא, אולי הוא פשוט ייחודי ולא מיינסטרים.
בעיניי זה מהמם
לא חושב שצריך להתבייש בזה. גרוע זה משהו סובייקטיבי לחלוטין. יש דבר כזה טעם גרוע ואני לא חושב שיש לך אותו
לא, טעם מוזיקלי זה סגנון אישי
לא , את אולי מתביישת ממה שיחשבו/יגידו
לא בהכרח,
זה תלוי למה את מתביישת...
אבל יכול להיות שהטעם שלך אחלה, ואת פשוט מפחדת מדעות של אנשים אחרים.
התחברות ל