18 תשובות
כןן ברור
כן.
מוזיקה אומרת בשבילי המון
כן
אנונימית
אני לא אשקר, לא את כולו, אבל זה כן טיפה ייתן לי מסקנות על האופי, אבל אני לא אלך לפי זה. כעיקרון לא באמת אכפת לי למה מישהו מקשיב כל עוד הוא לא אובססבי והופך את זה לכל מה שהוא
אנונימית
הייתי אומרת לא אבל אני לא רוצה לשקר
אז אני אגיד שכן כי זה פשוט נכון
אבל בקטנה
או שלא
תלוי
תלוי עד כמה זה נורא.
אנונימית
קצת כן אבל זו בעיה שלי ואני מודע לזה שזה דפוק
(זה גם תלוי למה אתה מתכוון בלשפוט, כי להניח הנחות לפי סטריאוטיפים של טעמים מוזיקליים, זה לדעתי בסדר. הבעיה היא בלא לתת צ'אנס או לזלזל לדעתי)
אנונימי
זה לא שזה מעיד על האופי של הבנאדם
אבל פאק איט אם אני לא יכול לשבת איתך ברכב עם אותם שירים אני לא רוצה אותך
כן. לפחות זה יתן רושם. יש הבדל בין מישהו ששומע מטאל ומישהו ששומע מזרחית.
בהחלט אשפוט את ההיא שאוהבת נועה קירל.
בקטנה רק אם היא מקשיבה למזרחית
ברור