3 תשובות
אני מבינה אותך לגמרי,וזה ממש משמח שיש בך תקווה.תמשיכי כך,לא לאבד את התקווה הזאת.
די ריגשת אותי עכשיו ממש כי אני בול מרגישה כמוך מילה במילה
שבתות זה קשה לי ממש

שולחת לך חיבוק דוב וירטואלי חזק❤
ואני יודעת כמוך שיום אחד יהיה לי מישהו ואני לא יהיה לבד
היי אני ממש מבינה אותך
אני מאחלת לך את כל מה שאיחלת לעצמך וגם הרבה מעבר, ואם את צריכה משהו שתדעי שאני פה3>
התחברות ל