מישהו יכול להסביר למה אנשים יחסמו כבישים של בני ברק שעתיים לפני כניסת שבת?
הבנתי שזה בגלל החרדים שעושים הפגנות אבל השאלה היותר ספציפית שלי זה למה דווקא שעתיים לפני שבת ולא נגיד ביום חמישי לדוגמה? מה הם מנסים להשיג בזה שזה לפני שבת כאילו מה הולך לקרות דווקא לפני שבת שהוא שונה מיום אחר