6 תשובות
שואל השאלה:
הרבה אנשים מהכיתה שלי אמרו שהם רוצים ולא הסבירו ככ למה
הרבה אנשים מהכיתה שלי אמרו שהם רוצים ולא הסבירו ככ למה
אנונימית
אני בטוח שהם לא דיברו על 100 אחוז
אף אחד לא רוצה את זה
כמו שאף אחד לא רוצה קפיטליזם 100%
קיצון לשום כיוון זה לא טוב. לפחות לא בקבוצות גדולות, בקבוצות קטנות עוד אפשר אולי לנהל את זה (ופה הקיבוצים הם ההוכחה).
כמו שאף אחד לא רוצה קפיטליזם 100%
קיצון לשום כיוון זה לא טוב. לפחות לא בקבוצות גדולות, בקבוצות קטנות עוד אפשר אולי לנהל את זה (ופה הקיבוצים הם ההוכחה).
שואל השאלה:
תודה, דיברתי על 100% סוציאליזם כאילו אפילו נוטה לקומוניזם למה שמישהו ירצה את זה?
תודה, דיברתי על 100% סוציאליזם כאילו אפילו נוטה לקומוניזם למה שמישהו ירצה את זה?
אנונימית
כי האמת היא הסוציאליזם עובד בקבוצות קטנות. עובד ממש הרבה יותר טוב מכל דבר אחר שיש לנו.
הקבוצה היצרנית ביותר בישראל, פי 2 מהייטק ביחס לגודל האוכלוסייה (בשנים טובות של ההייטק וגרועות שלהם) זה הקיבוצים.
וגם יותר מזה, הסוציאליזם נתן לעולם הרבה דברים טובים שאנחנו נהנים מהם, חינוך לכולם, מערכת בריאות לכולם, זכויות עובדים. אנחנו כולנו נהנים מזה. נכון, צריך מידה מסויימת של איזון. אבל אין ספק הסוציאליזם במידה מסויימת זה טוב.
הקבוצה היצרנית ביותר בישראל, פי 2 מהייטק ביחס לגודל האוכלוסייה (בשנים טובות של ההייטק וגרועות שלהם) זה הקיבוצים.
וגם יותר מזה, הסוציאליזם נתן לעולם הרבה דברים טובים שאנחנו נהנים מהם, חינוך לכולם, מערכת בריאות לכולם, זכויות עובדים. אנחנו כולנו נהנים מזה. נכון, צריך מידה מסויימת של איזון. אבל אין ספק הסוציאליזם במידה מסויימת זה טוב.
שואל השאלה:
כאילו זה ממש מה שהם אמרו אז..
כאילו זה ממש מה שהם אמרו אז..
אנונימית
באותו הנושא: