התחברות
הרשמה
נראה לכם שהרימייק של ocarina of time יהיה טוב?
ומה אתם מצפים שיעשו חדש חוש מהארט סטייל?
26 ביוני 2026, 16:18
LEGEND OF ZELDA
נינטנדו סוויץ
חוות דעת
דעות גולשים
תשובה אחת
כן
-
-CHOO-
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מעריצי זלדה מה דעתכם על הרימייק של אוקרינה לדעתכם יהיה טוב?
הרוסים באמת חושבים שהם יכולים להתמודד עם אוקרינה?
למה רוסיה תקפה את אוקרינה?
לגיטמי לתלות דגל של אוקרינה בעיר שלי?
למה פוטין ביקש להשמיד את אוקרינה?
איך לסדר שלא יהיה דיליי בפופקורן טיים?
מה אתם חושבים יהיה בסוף בין אוקרינה לרוסיה?
מה קרה בין אוקרינה לרוסייה?
נראה לכם שפוטין ישלח אטום על אוקרינה?
לא הבנתי למה אנשים מחליפים את הפרופיל שלהם לדגל אוקרינה
אוקרינה זה כלי נגינה קשה?