התחברות
הרשמה
מעריצי זלדה מה דעתכם על הרימייק של אוקרינה לדעתכם יהיה טוב?
14 ביוני 2026, 07:14
Legend of Zelda
זלדה
נינטנדו סוויץ
רימייק
משחקי וידאו
תשובה אחת
יהיה טוב אני חושב, אבל הם לא הראו שום דבר מהמשחק עצמו אז אני לא יודע איך הוא יראה באמת
אני יותר מקווה שהוא יהיה טוב(:
L
Levi-Ackerman
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מעריצי זלדה מה לדעתכם האויב הכי מפחיד במשחקים?
מעריצי זלדה מה אתם חושבים על הנעליים? יפה?
מעריצי זלדה מה אתם חושבים על הליהוק לסרט?
מעריצי זלדה מה אתם חושבים על זה? יפה?
יש פה מעריצי זלדה לשאלה?
מעריצי זלדה שבאמת מבינים במשחק מישהו יכול להסביר לי על הסיפור של גאנון?
מעריצי זלדה מה אתם חושבים על הנעליים?
מעריצי זלדה מי זה demise יש קשר לגאנון?
מעריצי זלדה איזה משחק הכי טוב בסדרה?
דעה על הרימייק של קים פוסיבול ??
מעריצי זלדה מה חשבתם על הליהוק של לינק וזלדה לסרט?