3 תשובות
מסכים איתך אין כלום לעשות ברחובות מה שאנחנו עושים זה פשוט מסתובבים במדע ומדברים עם אנשים כי באמת שאין כלום לעשות
תשלחי הודעה אכתוב לך רשימה
לרוב אני אצל חברים אם אין אצל מי אז סנוקר או הרצל, יש מקומות אבל ליד רחובות שאני לפעמים הולך לשם עם חברים שזה יותר טבע ועושים שם פקל קפה ומדברים אמיתי יש לזה משהו מיוחד וזה לא רחוק
באותו הנושא: