5 תשובות
ים!!
שואל השאלה:
מה ים אמצע החורף עכשיו
אז?
כל החורף שעבר הייתי בים והוא אחד היפים בחורף, אם היה לי זמן עכשיו הייתי עושה את אותו הדבר.
אין עונה לים
לא אומרת לך עכשיו להיכנס למים, פשןט להסתכל
לא הןלכים לבד לסרט?
אני עשיתי את זה בסך הכל פעם אחת, וזה היה הרבה יותר כיף מרוב הפעמים שהלכתי עם חברים שלי
לטבע