התחברות
הרשמה
אם קלטתי נשק אני צריכה להסתובב גם המחסניות עליי כל הזמן? בצבא
לא מחסנית בהכנס כמובן
אבל קיבלתי לכזה שמירה נשק ושתי מחסניות ואני מחזירה אחרי הסגירת שבת
ועל מדים אני שמה את זה בכיס אבל כשאני על אזרחי וכזה בשבת גם חייבים ? או שאפשר להשאיר בחדר
26 ביוני 2026, 15:17
חיילים
גיוס
נשק
תשובה אחת
שימי פשוט את כל המחסניות בתיק
לא צריך להסתןבב עם כולם
מספיק אחת או שהיא בהכנס/חובק/בננה
Y
Yeat
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אם נתנו לי נשק בבסיס אז אני צריכה לשים את המחסנית בנשק או בכיס?
אני צריכה לפחד להסתובב בתל אביב?
עד איזה שעה אתם חושבים ילדה בת 13 צריכה להסתובב בחוץ בלילה?
עד איזה שעה ילדה בכיתה ז צריכה להסתובב לדעתכם?
למה בחורה צריכה לפחד להסתובב לבד בלילה ברחוב ?
שיט... עכשיו קלטתי ששבוע הבא יום העצמאות וכנראה יוצאים להסתובב
אם המשפחה שלי חולת קורונה ורק אני שלילית, אני צריכה להסתובב בבית עם מסכה?
חברה שלי אמרה לי שעם אני רוצה להסתובב איתה אני צריכה לרדת במשקל
עכשיו קלטתי שיש לי רק חצי שעה עד שאני צריכה לקום לבצפר
אם אני עוד לא יוצאת עם הנשק, אני צריכה לגחת איתי הביתה את המחסנית?
למה בנות צריכות להסתובב עם חזיה ומי שלא שמה מקבלת תגובות רעות מהסביבה ובנים לא צריכים?