13 תשובות
תלוי בהנחיות שהמפקדים שלך הביאו
ממש לא בנשק!
והמפקדים שלך היו צריכים להגיד לך את זה.
והמפקדים שלך היו צריכים להגיד לך את זה.
שואל השאלה:
לא אמרו לי כלום אמרו לי קחי נשק ומחסניות
לא אמרו לי כלום אמרו לי קחי נשק ומחסניות
אנונימית
חס ושלום בנשק. את חייבת להבין מה הדרישות ממך ומה הנהלים שם. שלא תעשי טעויות. יש לך מפקד ישיר לא? תשאלי.
לא נתנו לך הוראה? אל תשימי בנשק
תשאלי אותם ליתר ביטחון
אני בוכה אל תסתובבי בבסיס עם נשק טעון
(הייתי עושה יומיות מקוצרות אני לא יודעת איך זה עובד)
(הייתי עושה יומיות מקוצרות אני לא יודעת איך זה עובד)
בשביל להכניס מחסנית את צריכה שמפקד יגיד לך להכניס.
רק למגבניקים ומפקדים מותר להכניס מחסנית לבד.
רק למגבניקים ומפקדים מותר להכניס מחסנית לבד.
שואל השאלה:
לא שמתייי זה בכיס פשוט זה מציק לי בכיס אז חשבתי אולי אפשר לחבר אבל טוב ._.
לא שמתייי זה בכיס פשוט זה מציק לי בכיס אז חשבתי אולי אפשר לחבר אבל טוב ._.
אנונימית
לא שמים בכיס.
דוחפים את זה במכנס.
דוחפים את זה במכנס.
שואל השאלה:
הידעת שבמכנס יש כיס?
הידעת שבמכנס יש כיס?
אנונימית
כיס ומכנס חברי נפש הם. בקיצור שימי בכיס עד שתביני כמו שצריך. שהמחסנית לא תגע בנשק בינתיים.
גברת אני לוחם, ככה עושים.
באותו הנושא: