8 תשובות
עבדתי פעם עם נוצרים במלון באילת. הם גם קיבלו 150% בשבת.
יום ראשון, אבל בעיקרון הם יכולים לבחור שישי, שבת או ראשון
בעיקרון לפי מה שאני יודעת הם יכולים לבחור שאם על היום מנוחה שלהם לקבל, או על שבת.
בואנה אם יש להם פריווילגיה לבחור מה היום מנוחה שלהם שבתכלס היום מנוחה שלהם הוא יום אחר זה ממש לא הוגן.
למה בעיקרון היום מנוחה שלהם זה יום ראשון אבל הם יבחרו שבת כי לא אכפת להם לעבוד שזה בתכלס כמו שאנחנו נעבוד שישי ויקבלו 150 אחוז.
הזוי מבחינתי.
למה בעיקרון היום מנוחה שלהם זה יום ראשון אבל הם יבחרו שבת כי לא אכפת להם לעבוד שזה בתכלס כמו שאנחנו נעבוד שישי ויקבלו 150 אחוז.
הזוי מבחינתי.
אנונימי
שואל השאלה:
^מה זה משנה ממילא אפשר לבחור רק יום אחד
^מה זה משנה ממילא אפשר לבחור רק יום אחד
אנונימי, זה בגלל שזאת מדינה עם אופי יהודי.. אז במקרה הזה יוצא שהם הרוויחו. כי בכל מקרה על המעסיק לכבד את הדת שלהם..
לא הייתי ממהרת להתלונן על זה, כי לפחות אצל נוצרים שאני מכירה למשל הם חווים לא מעט גזענות או לא תמיד יש מקום שהם יכולים לקיים את הדת שלהם.
אם נתמקד כל הזמן במה פייר ולא פייר, אז לא נתקדם יותר מידי.
לא הייתי ממהרת להתלונן על זה, כי לפחות אצל נוצרים שאני מכירה למשל הם חווים לא מעט גזענות או לא תמיד יש מקום שהם יכולים לקיים את הדת שלהם.
אם נתמקד כל הזמן במה פייר ולא פייר, אז לא נתקדם יותר מידי.
ובדיוק
הבחירה היא על יום אחד בלבד, כמובן
הבחירה היא על יום אחד בלבד, כמובן
^^
זה בדיוק משנה
גם אם זה יום אחד, הם בוחרים בעיקרון את היום מנוחה שלהם יום שהוא לא יום המנוחה שלהם
מקבלים עליו 150 אחוז ובתכלס באמת נחים ביום מנוחה שלהם
זה בדיוק משנה
גם אם זה יום אחד, הם בוחרים בעיקרון את היום מנוחה שלהם יום שהוא לא יום המנוחה שלהם
מקבלים עליו 150 אחוז ובתכלס באמת נחים ביום מנוחה שלהם
אנונימי
באותו הנושא: