11 תשובות
תשבי איפה שאת רוצה.
מי שלא נאה לו יכול לדפוק פרצופים עד מחר ולעבור מקום עד מחר.
לא את יצאת בסדר גמור
זכותך המלאה לשבת איפה שבא לך
אנונימי
לא עשית שום דבר לא בסדר, הוא סתם חצוף
02
לפי מה שאני יודע מדינת ישראל היא מדינה חופשית והתחבורה הציבורית היא לא מוסד חסידי
את בסדר גמור
את יצאת בסדר גמור
שיעשה פרצופים עד מחר
עכשיו יש לך מושב שלם לעצמך !!
את יצאת בסדר
מההתחלה יכולת גם לבקש ממנו לעבור לשבת ליד גבר אחר לא נראה לי שזה צריך להיות בעייתי
אם הוא היה בן אדם נורמלי הוא היה מבין את הסיטואציה
זה לא קו של אבא שלו ולא אחד כזה שמיועד רק לדתיים אני מתארת לעצמי שגם היה אפשר לראות עלייך שלא היית בנוח וניסית לכבד כמה שאפשר
יצאת בסדר גמור אחות
ואגב הקו הזה סתם ארוך
זו לא אשתמך בכלל, הוא צריך ללמוד לחיות בעולם שכל אחד לובש מה שבא לו, זה לא תוכנית כבקשתו, התנהגת הכי מכבד שהיה אפשר בסיטואציה הזאת, אל תקחי לראש
איפה יצאת לא בסדר? את תלבשי ותשבי איפה שאת רוצה
הזוי החרדי הזה
התחברות ל