11 תשובות
התקלקלנו מה נגיד
בושה.
חושבים שזה מגניב כי הכל היום זה פתוח בפרהסיה וזה.
חושבים שזה מגניב כי הכל היום זה פתוח בפרהסיה וזה.
כלום.
אני אוהבת קללות.
אני אוהבת קללות.
שואל השאלה:
זה כאילו ילדים מקללים יותר ממבוגרים בשלב הזה
זה כאילו ילדים מקללים יותר ממבוגרים בשלב הזה
בעיניי צריך ללמד מתי מתאים להשתמש בשפה מסוימת ולא רק לאסור
אני חושב שזה צריך להיות תלוי בערוץ
בתור נער ממש לא היה לי נעים שבmtv היו מצנזרים שירים, זה משהו שהיו שומעים בבירור וזה היה הורס את כל ההנאה מהשיר
מצד שני, לא הייתי רוצה קללות בערוצים כמו ניקולודיאון
בתור נער ממש לא היה לי נעים שבmtv היו מצנזרים שירים, זה משהו שהיו שומעים בבירור וזה היה הורס את כל ההנאה מהשיר
מצד שני, לא הייתי רוצה קללות בערוצים כמו ניקולודיאון
^^בדיוק זה תלוי סיטואציה אבל אלה שעושים את זה כדי להישמע מגניבים עוד לפני שהם הגיעו לשלב שהם מצליחים להגיד משפט רצוף בלי לגמגמם מרוב שהם קטנים זה עצוב
התקלקלנו
שואל השאלה:
אם הקהל הוא בבירור מבוגרים סבבה אבל כשהיוצר יודע שהקהל יכול ליהיות גם ילדים אז למה להשתמש בשפה בוטה
אם הקהל הוא בבירור מבוגרים סבבה אבל כשהיוצר יודע שהקהל יכול ליהיות גם ילדים אז למה להשתמש בשפה בוטה
זה תלוי בתוכן אבל כן ילדים אין ממש משהו טוב בלחשוף אותם בכוח לדברים כאלה
אין שום בעיה, קללות זו צורת התבטאות (להבדיל מעלבונות).
באותו הנושא: