15 תשובות
למה שאני אחשוב ככה?
זה כמו שאני אגיד למישהי לסבית למרות שאני לסבית בעצמי...
אנונימית
שואל השאלה:
השאלה הזאות לא לכולם השאלה הזאות רק למי שחושב ככה
פשוט רציתי לדעת למה יש אנשים שחושבים ככה זה הכל
אנונימי
אמרתי לחבר שלי "יא כלב" בתור עלבון.
אחרי זה בא אלי כלב ושואל אותי: "למה אתה חושב שכלב זה קללה, אני כלב וזה ממש לא קללה!". מה אני אמור לענות לו?
למה לתקוף מתי אמרנו שאנחנו חושבים ככה
ליטרלי אפשר גם להשתמש כמו ש-peri ציין בכלב בתור קללה, זה לא אמור לפגוע בכלבים כמו שאני משתמש בהומו לא בתור קללה, יותר בתור העלבה מפגרת מצחיקה שאין לה שום פואנטה.
כשאני אומר "בואנה יא הומו", זה לא אומר שאני משתמש בכפל משמעויות ובעצם קורא לו פחדן או נשי, זה לרוב לא אומר כלום
אני לא חושבת ככה...
למה שאני אחשוב שזו קללה?
את בת,את לא יכולה להיות הומו
מי אמר שאנחנו חושבים שהומו זה קללה
וואו, זה משגע אותי שאנשים משתמשים בזה, בצחוק זה לא ממש בעיה (למרות שיש המון אנשים שרואים את זה ממש כתכונה שלילית), אבל עצם העובדה שזה קיים כקללה מעצבן.
בן שאומר לבן שהוא ה!מ! זה כאילו הוא אומר לאותו בן עם חברים שהוא נמשך לחברים שלו והוא מא*** עליהם וכל זה
כי אם יקראו לי הומו, אני אעלב
אנונימית
אז אם יקראו לי לסבית
אנונימית
וואי אחי די הומו ממך
יודע מה אתה צודק הומו זה לא קללה היי למה השמיים צהובים?