14 תשובות
כי אנשים רעים לא מנצחים בחיים וזאת עובדה.
שואל השאלה:
^מה? יכול להיות שקראת לא נכון?
אנונימי
קראתי נכון, ואני אומרת לך את האמת.
אנשים לא אוהבים אנשים נחמדים זה לא ככה עובד
ממליץ לך להסתכל על הסאברדיט r/niceguys
הרבה בחורים שטוענים וחושבים שהם בחורים טובים הם לא כאלה בכלל
בנוסף, כשבחורה יוצאת עם מישהו שהוא באמת רע, הרבה פעמים היא בעצמה לא משהו, או סובלת בתוך מערכת היחסים. אתה רוצה לצאת עם בחורה שהיא לא משהו או לגרום לבת זוג שלך לסבול במערכת היחסים?
זוגיות זה לא משהו שבא על ימין ועל שמאל ולא צריך לרדוף אחרי זה, בסופו של דבר זה יגיע
שואל השאלה:
^^אז למה אנשים אוהבים אנשים רעים?
באמת, בן אדם יכול להיות אלים, מקלל, סמים פשע וכל דבר אחר ועדיין אנשים אוהבים אותו יותר מבן אדם שיעזור לך בכל דבר.
אנונימי
זה שבן אדם לא אלים לא הופך אותו אוטומטית לבן אדם טוב
שואל השאלה:
^ברור, זה לא מה שהתכוונתי, אני מכיר אנשים שהם הכי תומכים הכי עוזרים וכל הזמן שלהם הם רק מנסים או עושים טוב. והם תמיד הכי בודדים בעולם. לא רק בזוגיות. בכל דבר אחר. לעומת אנשים ממש לא נחמדים או טובים שכח הזמן יש להם איתן חברים או זוגיות.
אנונימי
בדרך כלל כיום רוע= ביטחון
נניח סתם דוגמאה יש איזה ערס בכיתה שזורק איזה נייר על ילד והילד לא מגיב ? אז הערס נחשב כאחד עם ביטחון שכאילו "הנה אני זורק עליו והוא מפחד אז הוא לא מגיב" וביטחון זה משהו מושך מבחינה אבולציונית
מה שכן
בת שנמשכת לכזה דבר ושנמשכת לערסים זו בת שהמוח שלה לא התפתח מבחינה אבלוציונית והיא בעצם תקועה עם אותה מחשבה ומנטליות של איש מערות
תכיר עוד אנשים, העולם מורכב, זה לא כמו שאתה מציג את זה. מה שכן, נשים אוהבות גברים מחוספסים, וזה מגיע הרבה פעמים עם אגואיזם..
אם אתה מכיר את האנשים האלה, ואתה חושב שהם כאלה, אז למה שלא תהיה חבר שלהם אתה? אנשים מתחברים לאנשים שדומים להם
שואל השאלה:
^אני כן חבר שלהם, אבל עדיין מגיע להם יותר מזה, החיים תמיד רעים לבן אדם שעושה טוב.
אנונימי
אז אם אתה חבר שלהם, הם לא לבד. הם פשוט לא עם קבוצות מסוימות של אנשים. זה לא נקרא להיות לבד.
זה כמו שאני משהו בין אימו לפאנק, ואני פחות אתחבר למישהו אחר ששומע מזרחית נגיד.
^^נכון
ומה שיפה זה שהבן אדם עדין נשאר טוב
להיות חרא זה קל
להיות טוב זה האתגר האמיתי
התחברות ל