9 תשובות
שאלה טובה, בכל מקום נמצא אנשים מגעילים וחבל שזה ככה חבל שלא כולם בעולם נחמדעם
כי ככה כלום או שרע להם ,
ככה
מי שרע רע לו
כי הם הבינו שאי אפשר להיות נחמדים מידי.
אולי כי רע להם ?
או שהם סתם מנייאקים
או שהם סתם מנייאקים
ככה העולם
ככה העולם שלנו בנוי
כי רע להם זה תמיד ככה
באותו הנושא: