6 תשובות
אולי תנסה לבקש יומיות ותוכל לעבוד בין לבין
קשה לי להאמין שישחררו אותך
קשה לי להאמין שישחררו אותך
שואל השאלה:
האמת הייתי אצל קבן הוא אמר שהוא לא יכול לעזור לי בלהעביר בסיס
האמת הייתי אצל קבן הוא אמר שהוא לא יכול לעזור לי בלהעביר בסיס
אנונימי
אני מרגישה כמוך אבל מצד שני מפחדת לצאת ושזה ידפוק אותי בחיים אז מעבירה תזמן
כמה זמן נשאר לך? אם לא נשאר לך הרבה אז אולי תנסה לעבור לבסיס פתוח?
כמה זמן נשאר לך? אם לא נשאר לך הרבה אז אולי תנסה לעבור לבסיס פתוח?
אנונימית
שואל השאלה:
היי למה את מרגישה ככה גם?
אני גם מפחד שזה ידפוק אןתי בעתיד בין אם זה לעבוד בעבודה ביטחונית או להוציא רישיון לאקדח
או כאלה
נשאר לי 7 חודש בעיקרון אבל אני רוצה לא להעביר את השירות שלי בבסיס סגור ממה שנשאר לי כי גם אני לא מתחבר למחלקה שלי ככ
וניסיתי טופס 55 אבל עוד לא קיבלתי תשובה וזה גם עוד מה שמעכב אותי גם ניסיתי קבן האמת אבל הוא לא עזר לי
היי למה את מרגישה ככה גם?
אני גם מפחד שזה ידפוק אןתי בעתיד בין אם זה לעבוד בעבודה ביטחונית או להוציא רישיון לאקדח
או כאלה
נשאר לי 7 חודש בעיקרון אבל אני רוצה לא להעביר את השירות שלי בבסיס סגור ממה שנשאר לי כי גם אני לא מתחבר למחלקה שלי ככ
וניסיתי טופס 55 אבל עוד לא קיבלתי תשובה וזה גם עוד מה שמעכב אותי גם ניסיתי קבן האמת אבל הוא לא עזר לי
אנונימי
אם אתה לא קרבי אבל אתה לא תוכל לעבוד בעבודה ביטחונית
אנונימית
שואל השאלה:
לא חסר סתם נגיד אבטחה, שזה 02
או לעבוד בכוחות הביטחון, בית הסוהר/משטרה
וכאלה
לא חסר סתם נגיד אבטחה, שזה 02
או לעבוד בכוחות הביטחון, בית הסוהר/משטרה
וכאלה
אנונימי
באותו הנושא: