6 תשובות
מה אתה עושה בצה"ל
זה סך הכל עוד מכשול שיש לך בחיים! אתה צריך לעבור אותו ולא להרים ידיים, שים *** על כל השאר ותהיה אתה בשביל עצמך שם
נשאר לך עוד קצת סומכת עליך שתצליח
נשאר לך עוד קצת סומכת עליך שתצליח
אם אתה יכול לצאת, צא
נשאר לך עוד 7 חודשיםם לדעתי לא לתת לך לסיים אותם ככה תיקח את הכל בפרופורציות תנסה לקחת הכל בטוב ותמשיך את זה ככה זה 7 חודשים שיעופו לך אתה עברת חצי מיזה מה זה 7 חודשים כלום
אני מאמינה בך שאתה יכול ומסוגל קטן עלייך
אני מאמינה בך שאתה יכול ומסוגל קטן עלייך
שואל השאלה:
אני במילא כל יום לא עושה כלום כמעט ובנוסף סוגר שבתות והרבה ואני בכלל בתפקיד מנהלתי
וכאילו רבאק אני נשכתי שפתיים עד עכשיו וקשה להמשיך בידיעה שהבית שלי וההורים שלי צריכים עזרה
אני במילא כל יום לא עושה כלום כמעט ובנוסף סוגר שבתות והרבה ואני בכלל בתפקיד מנהלתי
וכאילו רבאק אני נשכתי שפתיים עד עכשיו וקשה להמשיך בידיעה שהבית שלי וההורים שלי צריכים עזרה
אנונימי
אתה צודק אבל עוד קצת וזה נגמר זה באמת עוד קצת נשאר לך אתה מסוגל לפחות תסיים את זה כמו שצריך סבלת עד עכשיו אז עוד קצת בשביל לסיים את זה לגמרי
באותו הנושא: