18 תשובות
מה כבר תפסידי? פשוט אל תחשבי על זה
שואל השאלה:
לא מצליחה נתקעתי בלופ של מחשבות
לא מצליחה נתקעתי בלופ של מחשבות
אנונימית
אין לך מה להפסיד
ואם לא תנסי לא תדעי מה יהיה
ואם לא תנסי לא תדעי מה יהיה
תשלחי לא יקרה כלום, תאמיני לי מנסיון חבל לדחות את זה
מה עובר לך בראש? אם לא תכתבי, ההבדל היחידי יהיה באגו. הרי אם הוא לא יענה תהיו בדיוק באותו המצב
פשוט שלחי סמכי עליי בתור גבר אני בטוח שהוא יעריך אותך יותר אם תשלחי הודעה במקום לחכות לקבל
תתאמני עליי ואז תשלחי לו
שואל השאלה:
כן לשלוח משהו?
לא דיברנו יום אחד זה לא נואש?
כן לשלוח משהו?
לא דיברנו יום אחד זה לא נואש?
אנונימית
יום זה המון
זה לא נואש בכלל
שואל השאלה:
אבל תראו מה רשום פה
אבל תראו מה רשום פה
אנונימית
אם את צריכה להקשיב לאיזו מומחית זוגיות רק בשביל לדבר עם מישהו, זה לא ילך
שואל השאלה:
אבל אני לא יודעת מה לעשות
אבל אני לא יודעת מה לעשות
אנונימית
תשלחי לו הודעה אל תחשבי על זה יותר מידי כי בסוף ההרגשה תעבור או שלא יהיה עניין
שואל השאלה:
אבל זה לא כאילו לרדוף כי עבר רק יום אחד?
אבל זה לא כאילו לרדוף כי עבר רק יום אחד?
אנונימית
לא זה לא, יש לך יותר מידי מחשבות וזה זה גורם לך לפקפק בעצמך
שואל השאלה:
באמת יש לי מלא מחשבות
הייתי כל כך בטוחה בעצמי לפני שהתחלתי לחשוב יותר מדי
אבל אני תקועה עם המחשבות האלה
באמת יש לי מלא מחשבות
הייתי כל כך בטוחה בעצמי לפני שהתחלתי לחשוב יותר מדי
אבל אני תקועה עם המחשבות האלה
אנונימית
אני יכול להגיד לך על עצמי שאני אותו דבר, אם תרצי שאפרט תכתבי לי בפרטי
באותו הנושא: