8 תשובות
זה נשמע כמו נאום מאשים יותר כמו מאשר שיר עם הרמוניה במילים
וואו ממש טוב!
מושלם לדעתי
שואל השאלה:
לא תקשיבי פשוט את צריכה לדמיין את זה עם המוזיקה שיש לי בראש ולדעתי זה אוואו מזכיר קצת את הסגנון של אודיה ומור רביעי לדעתי
אנונימית
השיר שכתבת ממש טוב רק אתה יכול לשלוח לי הודעה כדי שנוכל לעשות עוד שירים ביחד?
דמיינתי את זה מבלי שתגידי עם הקול של אודיה כי זה טקסט שיכול להתאים לה אך עדיין
שואל השאלה:
אוקיי דעתך ואני מקבלת אותה תודה
אנונימית
דווקא ההתחלה הייתה טובה ואז זה הידרדר, עד "הכל באשמתך" קיים קצב כלשהו (שגם לא ממש נשאר).

בשביל לכתוב ראפ צריך לדעת להתאים הבהרות, מצלולים וחרוזים במבנה, מה שאין ממש בשאר השיר.
שואל השאלה:
תקשיבו חברים ניסיתי להדגיש את זה שזה סתם פשוט שיר כזה שמתאים לראש שלי לחשוב
נגיד אני לא מתייחסת אליו ברצינות אני שמחה שאתם שופטים אבל כיאלו אם אני רוצה ואבחר ברמה יותר מתקדמת ברור שזה יראה שונה
אנונימית
התחברות ל