24 תשובות
שואל השאלה:
יואו תודה מלכות !!!!
אנונימית
כל הבנות יזדהו עם המילים בשלב מסוים
גם שפה גבוהה וגם חריזה של לב עם לב,
דיימ מטורף
יש לי שיר יותר טוב:

אחרי שהיה בנינו קליק ביולוגי,
ולא היה שום ויכוח, או ריב אידיואלוגי,
הפכת בין רגע להיות, האקס המיתולוגי.

אני רק רוצה להגיד לך, שעשית ביג טעות
ולכן, אני מאחלת לך מהלב, הלוואי שתמות.

ושלא תחשוב שאצטער, או שיהיהו לי הרהורים,
אם יהיהו ימיך ספורים, ארורים, ומלאי ייסורים.

נ.ב: אח אח אח, הלוואי שתרצח.
^ לך לעשות פואטרי סלאם, מרגיש לי הטיפוס המתאים
שפה גבוהה
באלי צ'יקן טיקה מסאלה
אנונימי
השיר ממש כמו סכין בלב


סתם

שיר בסדר
שני השירים שיש פה הם מקסימים!!
השיר הכי טוב לשנת 2024.
יפה מבינה אותך
לא משהו את האמת
מילים אמיתיות וזה כזה יפה
מתאים שזה יהיה הפזמון
ישר לאורוויזיון.
אנונימית
זה היה כזה מרגש,מיוחד,ונכנס ללב
אנונימית
השיר איתי בחדר?
בוא נגיד שהסימני קריאה עושים את זה
הם גם שליש מהשיר
ממש יפה...
אבל תמשיכי אותו
בהצלחה!!!
וואו איזה שיר ארוך