15 תשובות
נע זה לא מעצבן אף פעם
אחד או שתיים זה לא נורא
כשזה תשע זה כבר מראה על משהו
כשזה תשע זה כבר מראה על משהו
אני לא מתעצבנת ולא לוקחת ללב
אני יודעת שאני רק מגיבה את הדעה שלי לגבי משהו ככה שלא כזה אכפת לי ממינוסים
אני יודעת שאני רק מגיבה את הדעה שלי לגבי משהו ככה שלא כזה אכפת לי ממינוסים
כמה שיותר יותר טוב
היה לי פעם איזה 100
היה לי פעם איזה 100
שניים זה סתם מעפן, כשיש לי שלושה אני עושה אחד בעצמי ואז זה סתם רייג'בייט
אותי אישית זה לא כזה מעצבן, אז אין באמת משמעות לזה. כאן כמעט 7 שנים לא באמת חדש לי. חחח
לרוב אני מקבלת מינוסים על תשובות שהן לא פוליטיקלי קורקט בשאלות מסויימות ובכנות שם המינוסים כל כך לא מדברים אליי, רק מראה לי כמה כולם טיפשים וצבועים וחסרי אינטלגנציה ומחזק את המקום שלי
זה לא מעניין בכלל
למה שאני אתעצבן בגלל מינוסים בסטיפס
כמה שיותר זה יותר טוב
באלי להגיע לשיא מינוסים (פליז זרמו)
הפילוסופ קניה ווסט פעם אמר "אם כל פעם תנסה להגיד את התשובה הנכונה אז כל החיים שלך הם מבחן"
למי אכפת
זה מעלה לי את האגו
לא אכפת לי ממינוסים
באותו הנושא: