10 תשובות
כן
כן
מעצבן אבל אין מה לעשות
אין מה להתייחס זה סתם משועממים
כן
(תעשו לי פלוסים ולכל השאר מינוס כדי שאני ארגיש טוב עם עצמי)
(תעשו לי פלוסים ולכל השאר מינוס כדי שאני ארגיש טוב עם עצמי)
כן מה אכפת לי תעשו בכיף
אני אוהבת שעושים לי מינוסים כי אם היה להם משהו באמת רלוונטי להגיד אז הם היו רושמים ולא עושים מינוס אז זה מרגיש לי כאילו ניצחתי בויכוח כזה
אנונימית
גם אותי ):
לא כי זה קורה לי גם :(
כן וואי
באותו הנושא: