7 תשובות
ברור, מה שעושה לך טוב.
מה שיעשה לך טוב וכיף
זה העיקר
את הולכת למקום הכי בנאלי בעולם רק בשביל "ישראל ב"
תטוסי לאירופה במקום תאילנד
אנונימי
אהה איסלנד
אנונימי
כן, נשמע ממש טוב.
שואל השאלה:
ממש לא תאילנד חחח אין לי מה לעשות שם. אני הולכת לאיסלנד בשביל האורות הצפוניים והמעיינות החמים, ספציפית בחורף כי זה מעיינות חמים מול קור מוות בחוץ וזה מגניב
אנונימית
איסלנד זה יעד די מגניב
בדוק תהני שם מלא
התחברות ל