12 תשובות
זה מעולה.
יאהבו אותך
את תמצאי עבודה אל תדאגי. לא כזה קשה למצוא עבודה, הבעיה למצוא עבודה שמביאה הרבה כסף
שואל השאלה:
הלוואי שאמצא עבודה טובה
תודה רבה!
אנונימית
תמצאי עבודה פשוט יעריכו אותך פחות
שואל השאלה:
למה שלא יעריכו אותי?
אנונימית
כי לא עשית צבא
לאי התאמה יש סיבה אחריי הכל
הכל בסדר, מצבך ממש טוב ותוכלי למצוא עבודה בקלות
שואל השאלה:
כולם לא עושים צבא + יוצאים על נפשי אני לא חושבת שישפטו אותי כי אני תרמתי בדרך אחרת :)
אנונימית
בהצלחה עם זה
את תמצאי בע"ה
אני גם סיימתי שירות השנה ואני לא מצאתי עבודה עדיין
זה ממש ממש קשה
במיוחד עם הקורונה
אז... אל תתייאשי