8 תשובות
להגיד לך את האמת הכי ישיר שיש, לא אמור להיות לנו מושג אם זה אומר משהו, אם את לא יודעת, איך נדע? תנסי לדבר איתו או לכתוב, אולי פשוט לא יצא או אין זמן או מי יודע מה יכולים להיות הסיבות.
קורה שלפעמים סתם אין זמן או שאין מוטיבציה בכלל להתכתב, אנחנו בני אדם, אבל אי אפשר באמת לדעת.
אם זה מפריע לך זה העיקר, תכתבי לו, תשאלי מה איתו, זה גם בסדר שאת תזמי שיחות, עדיף שתדברי איתו מאשר שתהיי בחוסר מודעות ותשאלי שאלות
שואל השאלה:
הוא ישן עכשיו בטח
אנונימית
מקסימום יענה לך כשיתעורר
העיקר שתכתבי לו
שואל השאלה:
אבל לא מוזר כבר לכתוב משהו אם אנחנו מדברים רק יומיים?
זה לא כאילו לרדוף?
אנונימית
את לא רודפת
את בסך הכל שואלת מה קורה וזה
כשהוא התחיל לכתוב לך הרגשת שהוא רודף ?
חוץ מזה שאם משהו מעסיק אותך אז עדיף שתכתבי לו מאשר שתשאלי את עצמך שאלות
שואל השאלה:
האמת לא יודעת כל כך מה לרשום
אנונימית
תכתבי לו בקטנה כזה
בוקר טוב והיי
ותשאלי מה איתו
התחברות ל