10 תשובות
ניראלי שאת סתם דואגת
את סתם דואגת
תדברי איתו ותנסי להבין עם מי הוא מדבר ועם זה חצי דקה אין לך ממה לידאוג
את קצת דרמטית מידי..
זה סהכ חצי דקה
זה סהכ חצי דקה
חצי דקה? הייתי דואגת...
שואל השאלה:
אבל תמיד זה היה ישר...
הוא גם אמר לי אני רק איתך מדבר בוואצאפ ופתאום לוקח זמן וזה לא שזה יום אחד זה כבר שבועיים
אבל תמיד זה היה ישר...
הוא גם אמר לי אני רק איתך מדבר בוואצאפ ופתאום לוקח זמן וזה לא שזה יום אחד זה כבר שבועיים
אנונימית
אולי הוא התחיל לדבר עם חברים? ויש גם למידה מרחוק וכל העניין הזה אז אולי בגלל זה יכול להיות?את סתם מודאגת ניראלי.
יש מצב שכיום בגלל כל המצב עם הקורונה אז הוא התחיל לדבר עם יותר אנשים בשביל לא להתחרפן
שואל השאלה:
לא מעניין אותו מהקורונה... הוא יוצא נהנה הכל
לא מעניין אותו מהקורונה... הוא יוצא נהנה הכל
אנונימית
אז אולי הוא מדבר יותר עם אנשים שיוצאים ונהנים כמוהו??