תשובה אחת
אומרת לך באמת, היא סתם מוזרה
למה כלכך אכפת לה מהסטרייק זה כולה רצף בטיקטוק אין לה סיבה אפילו. להתעצבן עד כדי כך ולא לדבר איתך יומיים כי הפסקת אותו
אין לי מה להגיד לך חוץ מזה שתנסי להסביר לה שזה סתם מעצבן וזה ממש ילדותי שהיא מתעצבנת מזה אגב
למה כלכך אכפת לה מהסטרייק זה כולה רצף בטיקטוק אין לה סיבה אפילו. להתעצבן עד כדי כך ולא לדבר איתך יומיים כי הפסקת אותו
אין לי מה להגיד לך חוץ מזה שתנסי להסביר לה שזה סתם מעצבן וזה ממש ילדותי שהיא מתעצבנת מזה אגב
באותו הנושא: