5 תשובות
קרה לאח שלי
אם תעשה שיעור זה כבר לא ימשיך תחשוב טוב אם אתה רוצה לעצור כאן ולהמשיך את הסטריק לנצח או שאתה רוצה להמשיך ללמוד
שואל השאלה:
לא אני סיימתי
1111 ימים וכל פברואר קניתי הקפאות
זה סוף טוב
אנונימי
שואל השאלה:
אני פשוט מחכה שזה יתאפס וזה לא
זה היה אמור להתאפס בדיוק בתחילת מרץ
אנונימי
שואל השאלה:
נע אני כבר סיימתי
השלמתי את המשימה שלי ועשיתי חודש ברצף קפוא
אנונימי
לפעמים זה עושה את זה כדי שלא יישבר לך הרצף כי הם רוצים שתמשיך לתת להם כסף