11 תשובות
כי יש לו אופי מיוחד כזה פשוט יש לו אופי והוא חכם ויש לו תובנות עמוקות וחכמות והוא מתבטא בצורה גבוהה ובוגרת ואינטיליגנטית ויש לו חכמת חיים
אנונימית
הוא אומר את כל האמת בפנים
שואל השאלה:
הוא אמר את האמת בפנים אבל בחוסר טאקט זה כמו שאני אגיד לבחורה מכוערת "את ממש מכוערת" כן זה האמת בפנים אבל בחוסר טאקט. זה בידיוק מה שראיתי בשי חי לפי סרטונים.
הוא אמר את האמת בפנים אבל בחוסר טאקט זה כמו שאני אגיד לבחורה מכוערת "את ממש מכוערת" כן זה האמת בפנים אבל בחוסר טאקט. זה בידיוק מה שראיתי בשי חי לפי סרטונים.
אנונימי
כן גם אני לא אוהבת תחלק הזה באופי שלו בגלל זה אמרתי למה כן אוהבים אותו פשוט פחות או יותר יש לו משהו בקופסא
אנונימית
אתה חושב שזה חוסר טאקט כי מנסים לדכא אותנו מלהגיד את האמת, לך אין אומץ להגיד לה שהיא מכוערת ולו יש בגלל זה עליו מדברים, כשיהיה לך אומץ גם עליך ידברו
שואל השאלה:
אבל אפשר להגיד את האמת במקום בפוגעניות אלא בדרך "עקיפה" בוא נגיד במקום להגיד את ממש מכוערת אפשר להגיד "אם תשפרי את השיער שלך את תהיי ממש יפה" אפשרי בדרך עקיפה. אתה מבין ל-מה אני מתכוון? הוא אומר את האמת בחוסר טאקט מוגזמת
אבל אפשר להגיד את האמת במקום בפוגעניות אלא בדרך "עקיפה" בוא נגיד במקום להגיד את ממש מכוערת אפשר להגיד "אם תשפרי את השיער שלך את תהיי ממש יפה" אפשרי בדרך עקיפה. אתה מבין ל-מה אני מתכוון? הוא אומר את האמת בחוסר טאקט מוגזמת
אנונימי
אחי מה? אני מתה מה הקשר מנסים לדכא אותנו מלהגיד את האמת אם לא יהיה לך רגליים ואז יעבור בן אדם ברחוב ויגיד לך "יא נכה" זה בסדר? תחשוב קצץ
אנונימית
הוא לא דיבר ככה בחוסר טאקט לאנשים שלא עשו לו כלום והוא לא ירד על נכים אבל זה גם לא אומר שצריך להתחנף לכולם
זה דוגמא יא עבמ
יש להתחנף ויש לא להיות בן אדם רע
יש להתחנף ויש לא להיות בן אדם רע
אנונימית
שואל השאלה:
הוא אומר את האמת זה לגמרי מצויין אבל יש דרך להגיד את האמת לחשוב איך להגיד בלי לפגוע
הוא אומר את האמת זה לגמרי מצויין אבל יש דרך להגיד את האמת לחשוב איך להגיד בלי לפגוע
אנונימי
אין לך את הכריזמה שלו ואתה תת רמה
אנונימי
באותו הנושא: