8 תשובות
כי היה סיפור אם החבר שלה
זו לא רק הודיה זה כל הבנות בבית
כי גל פשוט מעצבנת.
היא כל הזמן מתבכיינת ומתמסכנת ויורדת על כל בני הבית, ואז לא מבינה למה אף אחד לא אוהב אותה.
בעיה שלה.
עובדה שכל בני הבית בסדר עם הודיה חוץ מגל. זה אומר משהו.
נראה לי זה גם ההפך
אנונימי
כי ההפקה אמרה להן
שואל השאלה:
אבל כאילו באמת היא נראת לי סבבה אני לא יודעת אם הבעייה בי
אנונימית
אבל היא צבועה רצח גם בהישרדות היא הייתה קנאית רצח
אני גם ממש אוהב את הודיה ולא רואה מה הבעיה בה