7 תשובות
נראה בסדר
זה בסדר תשימי משחה ויעבור
שימי אלוורה
שימי משחה לכוויות בהתחלה הרוב יעלם ממש מהר ואז ישאר איזה סימן שלאט לאט יעלם תוך כמה זמן
זה בסדר שימי משחה
זה בסדר, אם יש שלפוחיות שימי תחבושת מתאימה
זה נראה כוויה דרגה 1 הכל טוב כדי עדיין ללכת לרופא או לשים משחה
התחברות ל