7 תשובות
יאו זה קורה לי מלא
תמשיכי הלאה
תמשיכי הלאה
אין לך ברירה אלא להמשיך הלאה...
שואל השאלה:
תמשיך* :)
ואיך להמשיך הלאה כשאני מרגיש עד עכשיו את החרדה...?
תמשיך* :)
ואיך להמשיך הלאה כשאני מרגיש עד עכשיו את החרדה...?
ממה החרדה באה? מד'זה וו? או ממה שחווית
שואל השאלה:
שתיהן אני מניח...
שתיהן אני מניח...
מה קרה שכלכך הפחיד אותך?
אני לא אומרת שלהמשיך הלאה זה קל, אבל כדי להמשיך הלאה - אתה צריך לעצום לכתוב כל מה שיש לך על הנושא במשך חצי שעה. ולאחר מכן לכתוב 100 פעם, תודה רבה יקום ששמת את הנושא מאחורי וגרמת לו להפטר ולהאמין בכך שזה יפטר ולעבור לנושא אחר. אם זה לא מצליח תנסה שוב ושוב וכנראה פעם אחת זה יעבוד
באותו הנושא: