8 תשובות
בוודאי.
{;
אני אוהבת אבל לא באמת המוגזמות כמו נגיד שני אדרי מהאח הגדול
זה יפה כן
לא אני לא אוהבת בגלל זה אני פחות עובדת על הידיים
כןן וואי היום ראיתי שריר אחרי שלא התאמנתי חודשיים ואפילו לא עשיתי פלקס זה טופ הרגשות
כן ואוו זה הכי יפה בעולם
ואי כן מתה על זה
אין לי לא משנה כמה אני מתאמנת וזה אחד הפלקסים זה מושלם
התחברות ל