16 תשובות
שילך לעזאזל
להבין שהוא אדם קטן שלא מכבד את מה שיש בניכם והוא הפסיד אותך כחבר לחיים וליום הולדת
ההפסד כולו שלו.
ההפסד כולו שלו.
שילך לחפש
להבין שאתה לא חלק מהגאנג שלו והגיעה הזמן שיהיה לך גאנג משלך
משפט חכם שחבר פעם אמר לי
אם לא רוצים שתבוא אל תבוא.
אם לא רוצים שתבוא אל תבוא.
אנונימי
פשוט להבין שהוא פספס אותך ולנסות למצוא אנשים שמעריכים את מי שאתה ואת החבר שאתה
הם חברים יותר קרובים שלו? אני למשל מעדיפה לחגוג רק עם המעגל הקרוב מאוד מאוד שלי אז אולי זה לא עניין אישי
חייב להגיד שזו לווא דווקא סיבה לנתק קשר עם בנאדם
יש סיכוי שהוא רצה לעשות יומו מצומצם פשוט והרבה יותר נוח לעשות עם חבורה בנוייה מאשר להתחיל לפענח מי מסתדר עם מי ולעשות מפגש היכרות במקום יומולדת
ממליץ שפשוט תצא איתו לאנשהו לכבוד היומו
^צודקץ
יש סיכוי שהוא רצה לעשות יומו מצומצם פשוט והרבה יותר נוח לעשות עם חבורה בנוייה מאשר להתחיל לפענח מי מסתדר עם מי ולעשות מפגש היכרות במקום יומולדת
ממליץ שפשוט תצא איתו לאנשהו לכבוד היומו
^צודקץ
שואל השאלה:
^^^^^ מה זה קשור גאנג זה קשור לבן אדם עצמו אם הייתי עושה יומולדת כנראה שהייתי מזמין אותו
^^^^^ מה זה קשור גאנג זה קשור לבן אדם עצמו אם הייתי עושה יומולדת כנראה שהייתי מזמין אותו
אנונימי
הוא לא רוצה שתבוא הוא לא רואה אותך כנראה במעגל החברים הקרובים שלו
שואל השאלה:
^ בסדר הכול טוב פשוט אני הייתי עושה ההפך וכן מזמין אותי כי אין לי חבורה עכשיו בית ספר יש לי חברים אבל זה לא חבורה זה חברים שונים פשוט
^ בסדר הכול טוב פשוט אני הייתי עושה ההפך וכן מזמין אותי כי אין לי חבורה עכשיו בית ספר יש לי חברים אבל זה לא חבורה זה חברים שונים פשוט
אנונימי
אני לא יודעת איך זה אצלכם, כן אמרת שזו חבורה אז אני מניחה שזה הרבה ושכנראה הוא פחות קרוב לכמה מהם והיה מצופה שגם אתה תוזמן אבל אני רק מניחה עוד סיטואציה על השולחן
אם הוא סתם לא הזמין אותך אז כמו שאמרו, שילך לחפש
אם הוא סתם לא הזמין אותך אז כמו שאמרו, שילך לחפש
שילך לחפש מי ינענע אותו אחשלי תתרכז בשלך אתה לא צריך חברים כאלה
^^^אל תדאג מבינה אותך קרה לי גם סיטואציה דומה רצח אני עדיין עצבנית אפשר "לרכל" עליהם בפרטי עם בא לך
שילך לעזאזל
תקחי את זה קשה
באותו הנושא: