5 תשובות
את לא חייבת להזמין אותו, את יכולה לרשום לו שאת לא מרגישה טוב או שאת לא יכולה לבוא אבל תודה על ההזמנה
תכתבי לו שאת לא יכולה לבואו,
ונראה לי שזה יהיה לא נחמד לא להזמין אותו ליומהולדת שלך
שואל השאלה:
אני תכננתי לעשות יום הולדת רק עם חברות קרובות שלי, אם אני אזמין אותו זה יראה מוזר כי הוא גם יהיה הבן היחידי וגם הוא לא באמת מכיר את חברות שלי
אנונימית
את לא חייבת ללכת אם את לא מרגישה בנוח. אבל זה יהיה יפה מצידך לדעתי. לגבי שלך, את לא חייבת אבל שוב, זה עדיף
את הולכת לטיפול