13 תשובות
זה לא מביך
למה שזה יהיה מביך
זה לא מביך בכלל האמת.
כנראה את לא בטוחה בעצמך פשוט ובמי שאת.
כנראה את לא בטוחה בעצמך פשוט ובמי שאת.
זה לא מביך
זה מה שאתה אוהב
זה מה שאתה אוהב
טעם במוזיקה זה לא מביך
זה לא מביך
לאנשים יש פשוט דעה מעוותת שרוק זה פשוט צרחות וגיטרות
לאנשים יש פשוט דעה מעוותת שרוק זה פשוט צרחות וגיטרות
שואל השאלה:
זה פשוט מרגיש כזה פוצי מתנשא דושבגי
זה פשוט מרגיש כזה פוצי מתנשא דושבגי
אנונימית
הם יתמודדו עם איך שזה נשמע, זה הטעם שלך
אם ממש בא לך להישמע פחות "מתנשא" תגיד שזה מה שאתה שומע כרגע ואתה פתוח גם להאזין ללהקות ישראליות כשיצא לך
אם ממש בא לך להישמע פחות "מתנשא" תגיד שזה מה שאתה שומע כרגע ואתה פתוח גם להאזין ללהקות ישראליות כשיצא לך
מה מביך בזה?
כי אתה מוזר זה לא מביך
לא
לא
לא אמור להיות מביך
באותו הנושא: