13 תשובות
זה לא מביך
למה שזה יהיה מביך
זה לא מביך בכלל האמת.
כנראה את לא בטוחה בעצמך פשוט ובמי שאת.
{;
זה לא מביך
זה מה שאתה אוהב
4d1
טעם במוזיקה זה לא מביך
זה לא מביך
לאנשים יש פשוט דעה מעוותת שרוק זה פשוט צרחות וגיטרות
שואל השאלה:
זה פשוט מרגיש כזה פוצי מתנשא דושבגי
אנונימית
הם יתמודדו עם איך שזה נשמע, זה הטעם שלך
אם ממש בא לך להישמע פחות "מתנשא" תגיד שזה מה שאתה שומע כרגע ואתה פתוח גם להאזין ללהקות ישראליות כשיצא לך
מה מביך בזה?
כי אתה מוזר זה לא מביך
לא אמור להיות מביך
התחברות ל